resultaten: 612 weergave:
opinie

Geef ruimte en vertrouwen aan goede leraren

23/10/2014

Wil je dat leraren van zich afbijten dan moet je ze als hoogopgeleide werknemers behandelen.

opinie

Hurrah: Van Gogh Museum monetises expertise

20/10/2014

Lisette supports the museum's entrepreneurial experiment.

opinie

Creating the copyright problem for teachers

14/10/2014

What can we do to encourage teachers to take control of their lessons with as little confrontation with a...

opinie

Geef burger een stem in nieuwe wetenschapsagenda

24/09/2014

Hoe organiseren we maatschappelijk zeggenschap in de wetenschap?

opinie

Raising the flag on a big mess

22/09/2014

The Association of Dutch Municipalities (VNG) says there's no reason for anxiety over Decentralisation Act....

opinie

De angst voor puinhoop is wél terecht

22/09/2014

De Vereniging van Nederlands Gemeenten ziet geen problemen met de decentralisaties. Daar is echter wel alle reden...

opinie

How can civic crowdfunding be successful in Denmark?

11/09/2014

Aster discussed this subject at the MADE festival 2014 in Roskilde.

opinie

A new home for EU copyright policy

10/09/2014

Today President-elect Junker announced that the responsibility for copyright policy will be transferred from...

opinie

Revisit our own research cultures and practices first

26/08/2014

How does culture present a context, barrier and opportunity for social innovation?

opinie

Eu copyright consultation: Rights Holders are from Mars, Users are from Venus

29/07/2014

Paul shows the striking inbalance between rightsholders and society in the EU-copyright consultation.

opinie

Barnier and Kroes in a copyright reform stand-off

18/07/2014

We want creativity, we want reuse, we want copyright reform. 

opinie

The exhausting Amsterdam e-book case

16/07/2014

Why suing a second-hand e-book store is ridiculous.

opinie

Copyright reform: a way out of pandora’s box?

16/07/2014

ubiquitous computing + behavioural turn = restriction of freedom

opinie

Leraren zijn onderzoeksmoe: Stop met meten, begin met vernieuwen!

16/07/2014

Het onderwijs verbeter je niet via vragenlijsten. Een betoog voor minder onderzoek over leraren en meer...

opinie

Een slimme overheid durft patronen te doorbreken

15/07/2014

Veel waardevolle en inspirerende dingen zijn niet altijd vast te leggen in cijfers.

opinie

We need an Ombudsman for the Public Domain

15/07/2014

Tessa agrees with James Boyle that a strong public domain leads to cultural prosperity.

Meer resultaten worden geladen..